طراحی دکوراسیون داخلی

ده مدل از پرفروش‌ترین آباژورهای سلطنتی + قیمت

ده-مدل-از-پرفروش‌ترین-آباژورهای-سلطنتی-+-قیمت

آباژورهای سلطنتی یکی از بهترین محصولات برای داشتن دکوراسیونی لوکس و زیبا هستند که می‌توانند جلوه‌‌ای خاص به خانه‌هایتان بدهند.

جالب است بدانید امروزه آباژورها چه سلطنتی باشند چه کلاسیک و سنتی، به یکی از المان‌های ضروری دکوراسیون تبدیل شده‌اند که می‌توانید در طرح، رنگ و سبک مورد نظر خود آن را با توجه به چیدمان دکوری محیط خانه و یا هر جای دیگر انتخاب و تهیه کنید. اما ناگفته نماند که آباژورهای سلطنتی بیشتر برای دکوراسیون داخلی منزل و سالن‌های پذیرایی مجلل و بزرگ کاربرد دارند.

فهرست مطالب

امروز در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با 10 مدل از پرفروش‌ترین آباژورهای سلطنتی به همراه نکات خرید و قیمت آشنا کنیم که بتوانید انتخابی راحت و در عین حال شیک و لوکس داشته باشید. پس تا انتها با ما همراه باشید.

طراحی-آباژور-به-سبک-سلطنتی

طراحی آباژور به سبک سلطنتی

طراحی و تولید آباژور به سبک سلطنتی و مجلل خود به تنهایی یک نوع هنر زیبایی پردازی محسوب می‌شود که توانسته‌اند با تلفیق عناصر مجلل و شیک به محصول، فضایی آرامش بخش و اشرافی را در محیط‌های مختلف ایجاد کند.

این نوع از آباژورها با وجود اینکه طراحی بسیار لوکس و مدرنی دارند، از کیفیت و جنس درجه یک سرامیک، کریستال و شیشه مرمریتی برخوردار هستند. اگر بخواهیم درباره طراحی و الگوی این محصول هم صحبت کنیم، باید اشاره کنیم که آباژورهای سلطنتی معمولا دارای الگوها و زیورآلات کلاسیک و خاص هستند که از عناصر بسیار قدیمی الهام گرفته و حس و حال دنجی را به فضاهای دلخواهتان می‌دهد. از طرفی هم این نوع آباژورها دارایی نور و روشنایی نرم و مهتابی به اتاق می‌بخشند و باعث می‌شوند محیطی دنج و دلنشین ایجاد شود.

همچنین طراحی سلطنتی این نوع از آباژورها با تلفیقی از رنگ و الگوهای غنی، احساس بزرگی و ارجمندی را به سکونتگاه داده و می‌تواند اصالت و شکوه را به فضا بدهد.

شیک‌ترین آباژورهای سلطنتی

آباژور-استاده-سلطنتی-رایکا-مدل-BN01-S

آباژور ایستاده سلطنتی رایکا مدل BN01-S

یکی از انواع آباژورهای سلطنتی شیک و مجلسی، آباژور ایستاده سلطنتی رایکا مدل BN01-S  است که به جرات می‌توان گفت از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین محصولات به شمار می‌آید.

این محصول دارای طراحی و الگوی قدیمی و کلاسیک است که در رنگ‌های سفید، قهوه‌ای و کرم قابل سفارش در سایت رایکا هوم است. محصول دارای وزن 7.5 گرمی و ابعاد 155 * 50 * 50 سانتی‌متری است و به راحتی می‌توانید در حین اثاث کشی آن را حمل کنید.

شما می‌توانید آباژور سلطنتی رایکا مدل  را با بهترین جنس و کیفیت و تنها با قیمت 1,578,000 تومان خریداری کنید و با بسته‌بندی کاملا ایمن و مطمئن درب منزل تحویل بگیرید.

Raika-BN40

آباژور ایستاده سلطنتی رایکا مدل BN40-S

از دیگر آباژورهای بسیار لوکس و مجلل، آباژور ایستاده سلطنتی رایکا مدل BN40-S است که شکل ظاهری بسیار لاکچری داشته و می‌تواند محیط دلخواهتان را محبوب و خاص جلوه دهد.

این محصول دارای وزن 5 کیلو گرمی، ابعاد 50 * 50 * 155 سانتی‌متری، عرض 46 سانتی‌متری و ارتفاع 139 سانتی‌متری است که بسیار مناسب سالن‌های پذیرایی مجلل، اتاق نشیمن، اتاق خواب و این موارد است و می‌تواند فضای مورد نظرتان را دلنشین و باشکوه‌تر از همیشه به نمایان بگذارد. محصول دارای زیورآلات شیک و مجلل است و می‌توانید در رنگ‌های طلایی، سفید و کرم طلایی سفارش دهید.

شما می‌توانید این محصول را در بهترین کیفیت و جنس تنها با قیمت 1,645,000 تومان از رایکا هوم خریداری کنید و با بسته‌بندی ایمن و مطمئن درب منزل تحویل بگیرید.

آباژور جا شمعی کنار مبلی مدل JA-17

آباژور جا شمعی کنار مبلی مدل JA-17

به جرات می‌توان گفت آباژور جا شمعی کنار مبلی مدل JA-17 یکی از المان‌های دکوری بسیار لوکس و مجلسی است که می‌تواند با هر سبک از دکوراسیون داخلی ست شود. این محصول بسیار مناسب افرادی است که علاقه‌مند به سبک‌های سنتی و ساده هستند و تمایلی به استفاده از محصولات دکوری پر زرق و برق ندارند.

محصول تولیده شده به سبک ویترای بوده و هنر دست هنرمندان ایرانی باسلیقه است. همچنین حباب‌های بالای کنار مبلی این محصول با دو عدد لامپ روشن شده و کاسه‌های پایینی با شمع روشن می‌شوند.

آباژور جا شمعی کنار مبلی مدل JA-17 از جنس شیشه و ابگز صنایع دستی بوده و قطعات فلزی آن از متریال مرغوب و درجه یک ساخته شده‌اند که به منظور ماندگاری بیشتر و حفظ کیفیت محصول، از رزین استاندارد برای پوشش دهی قطعات فلزی استفاده شده است.

این محصول دارای ارتفاع 120 سانتی‌متری، وزن 2900 گرمی و ابعاد 80 * 35 * 36 سانتی‌متری است که می‌توانید در رنگ‌های آبی، زرد و قرمز با طرحی دیگر و تعداد آویز دلخواه سفارش دهید.

شما می‌توانید آباژور جا شمعی کنار مبلی مدل JA-17 را در بهترین جنس و کیفیت تنها با قیمت 8,700,000 تومان خریداری کنید و با بسته‌بندی ایمن درب منزل تحویل بگیرید.

آباژور سالنی کریستالی مستطیل سه طبقه رایکا مدل RA-KSMS3-40

آباژور سالنی کریستالی مستطیل سه طبقه رایکا مدل RA-KSMS3-40

آباژور سالنی کریستالی مستطیل سه طبقه رایکا مدل RA-KSMS3-40 یکی دیگر از مدل اّباژورهای لاکچری و شیک است که مناسب فضاهای بزرگ و مجلل می‌باشد.

این محصول سه طبقه‌ای بوده و دارای رنگ کریستال برنزی و بی‌رنگ است که ابعاد آن 155 * 40 * 30 سانتی‌متر، تعداد 10 لامپ شمعی، ارتفاع 155 سانتی‌متری و وزن 25 کیلو گرمی است.

آباژور سالنی کریستالی سه طبقه رایکا دارای جنس و کیفیت بی‌نظیر بوده که می‌توانید با قیمت 6,700,000 تومان آن را از رایکا هوم خریداری کنید و با بسته‌بندی ایمن و منظم درب منزل تحویل بگیرید.

آباژور کنار سالنی گل بهاری رایکا JA-23

آباژور کنار سالنی گل بهاری رایکا JA-23

اگر به دنبال یک المان دکوری شیک و در عین حال ساده می‌گردید، آباژور کنار سالنی گل بهاری رایکا مناسب سلیقه شما است که با هنر بسیار زیبای ویترای روی شیشه طراحی شده است.

این محصول دارای ابعاد 113 * 36 * 36 سانتی‌متری و وزن 7 گرمی بوده که حمل آن را راحت و آسان می‌کند.

شما می‌توانید این آباژور کنار سالنی گل بهاری رایکا را در کیفیت و جنس درجه یک تنها با قیمت 6,800,000 تومان خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

آباژور کنار سالنی نئوکلاسیک رایکا INR07

آباژور کنار سالنی نئوکلاسیک رایکا INR07

آباژور کنار سالنی نئوکلاسیک رایکا از مدل آباژورهای بسیار مناسب برای کسانی است که دوست دارند محصولی سلطنتی خریداری کنند اما زرق و برق آنچنانی نداشته باشد.

این محصول بسیار لوکس و شیک است که می‌تواند ظاهری دلنشین و دنج به خانه‌هایتان بدهد که در رنگ‌های فندقی، کرم و طوسی قابل سفارش می‌باشد.

ارتفاع محصول 140 سانتی‌متر، وزن آن 7 گرم و ابعاد خود محصول 113 * 36 * 36 سانتی‌متر می‌باشد.

شما می‌توانید آباژور کنار سالنی نئوکلاسیک رایکا را در بهترین جنس و کیفیت با قیمت بسیار مناسب 3,300, 000 تومان خریداری کنید و از زیبایی و کیفیت آن نهایت لذت را ببرید.

آباژور مراکشی کنار سالنی ویترای 3 شعله رایکا مدل JA-01

آباژور مراکشی کنار سالنی ویترای 3 شعله رایکا مدل JA-01 

اگر علاقه‌مند به محصولات کلاسیک و در عین حال شیک و بسیار زیبا هستید، ما آباژور مراکشی کنار سالنی رایکا را به شما معرفی می‌کنیم که مطمئنا عاشق آن می‌شوید.

این محصول با طرح سنتی و در عین حال شیکی که دارد، توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و تقریبا با هر سبکی از دکوراسیون داخلی ست می‌شود.

ویترای اجرا شده توسط هنرمندان ایرانی روی این محصول، جنس شیشه‌ای، قطعات فلزی مرغوب و رزین استاندارد جهت پوشش دهی محصول از جمله ویژگی‌های بارز و مهم این آباژور است که می‌توانید با خیالی آسوده آن را در جهت زیبا جلوه دادن فضای دلخواه خود خریداری کنید.

شما می‌توانید آباژور مراکشی کنار سالنی ویترای رایکا را تنها با قیمت 5,800,000 تومان خریداری کنید و درب منزل با بسته‌بندی ایمن تحویل بگیرید.

آباژور کنار سالنی رایکا مدل SP810-L

آباژور کنار سالنی رایکا مدل SP810-L

یکی دیگر از مدل آباژورهای سلطنتی که در عین حال ظاهری ساده دارد، آباژور کنار سالنی رایکا مدل SP810-L است که ظاهر آن چوب مانند بوده و می‌توان گفت که اگر از لوازم دکوری چوبی برای دکوراسیون داخلی استفاده می‌کنید، این بهترین گزینه است.

محصول دارای ابعاد 40 * 40 * 125 سانتی‌متری و وزن 6 کیلو گرمی است که می‌توانید در رنگ‌های آبی، قرمز و زرد آن را سفارش دهید.

شما می‌توانید آباژور کنار سالنی رایکا را در جنس و کیفیت باورنکردنی با قیمت 2,280,000  تومان از سایت رایکا خریداری کنید و با بسته‌بندی ایمن درب منزل دریافت کنید.

آباژور ایستاده ویترای مدل مراکشی JA-15

آباژور ایستاده ویترای مدل مراکشی JA-15

از دیگر مدل آباژورهای ایستاده زیبا و بسیار خاص، مدل ویترای مراکشی است که حس و حالی سنتی و کلاسیک به فضای دلخواهتان می‌دهد.

این محصول دارای ارتفاع 85 سانتی‌متری، قطر حباب 20 سانتی‌متری، ابعاد 35 * 35 * 80 سانتی‌متری و وزن 2900 گرمی می‌باشد.

محصول طراحی شده با استفاده از ویترای به سبک هنرمندان ایرانی بوده و دارای جنس شیشه و قطعات فلزی مرغوب و عالی می‌باشد.

شما می‌توانید محصول را در طرح و رنگ دلخواه خود به فروشگاه رایکا سفارش دهید و با قیمت 6,800,000 تومان خریداری کنید.

آباژور کنار سالنی رایکا مدل SP502

آباژور کنار سالنی رایکا مدل SP502

آباژور کنار سالنی رایکا مدل SP502 محصولی بسیار زیبا و ساده است که می‌تواند مورد پسند بسیاری از افراد و مطابق با دکوراسیون داخلی منازل و حتی محیط‌های دیگر باشد.

این محصول دارای وزن 2900 گرمی و ابعاد 80 * 35 * 35 سانتی‌متر بوده و قابل سفارش در رنگ‌های آبی، زرد و قرمز می‌باشد. جنس محصول چوب درجه یک بوده و می‌تواند همانند یک چراغ خواب هم عمل کند.

شما می‌توانید محصول را تنها با قیمت 1,620,000 تومان از فروشگاه رایکا خریداری کنید و از کیفیت و جنس آن اطمینان حاص کنید.

سخن پایانی

یکی از عناصر دکوری لوکس و باکلاس که می‌تواند چیدمان هر محیطی را جذاب‌تر از همیشه جلوه دهد و رنگ و روی خاصی به آن دهد، استفاده از آباژورها است که فرقی ندارد نوع ایستاده باشد یا نشسته. 

آباژورها به ویژه نوع‌های سلطنتی و کلاسیک، نمادی از زیبایی و شکوه هستند که با طراحی‌های محنصر به فرد و جزئیات دقیقی که دارند، می‌توانند فضای دلخواهتان را ارجمند و باشکوه جلوه دهند.

اکثر آباژورها از جنس شیشه، چوب، کریستال، فلز، برنز و سرامیک هستند و با زیورآلات و جواهرات تزیین می‌شوند.

فروشگاه رایکا هوم با چندین سال سابقه درخشان در خصوص تولید، طراحی و فروش انواع صنایع دکوری متناسب با هر سلیقه‌ای در تلاش است همیشه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را به شما عزیزان عرضه دهد.

پس وقت را از دست ندهید و همین حالا محصول دکوری مورد سلیقه خود را با بهترین کیفیت و قیمت فروشگاه رایکا خریداری کنید و دکوراسیون محیط مورد نظر خود را دوچندان زیباتر کنید.

بازگشت به لیست