لوسترهای بزرگ

لوسترهای بزرگ چراغ‌های بزرگ و تزئینی هستند که اغلب به عنوان نقطه کانونی در فضاهای داخلی مانند سالن‌های بزرگ، سالن‌های رقص، اتاق‌های غذاخوری بزرگ و سایر مناطق با سقف بلند استفاده می‌شوند. لوسترها معمولاً به گونه‌ای طراحی می‌شوند که هم کاربردی و هم زینتی باشند و هم نور و هم جذابیت زیبایی را برای فضا فراهم کنند.

ادامه مطلب

لوسترهای روستیک

لوستر روستیک به لوسترهایی گفته می شود که طراحی و استایل آن‌ها مرتبط با محیط‌های روستایی و سنتی است.

این نوع لوسترها معمولاً از مواد طبیعی مانند چوب، فلز و طبیعت‌گرایانه‌تر هستند. طراحی‌های روستیک معمولاً از الهام‌گرفتن از محیط‌های روستایی، کشاورزی، و حتی طبیعت استفاده می‌کنند و به تناسب با دکوراسیون‌های کلاسیک و سنتی اتاق‌ها و فضاها می‌باشند.

لوسترهای روستیک می‌توانند جلوه‌ای گرم و دلنشین به فضاهای داخلی بدهند و معمولاً در خانه‌ها و مکان‌هایی با استایل کلاسیک و سنتی استفاده می‌شوند. این نوع از لوسترها می‌توانند از چراغ‌های کم نور و پرتوهای گرم استفاده کنند که به ایجاد اتمسفری دلنشین و آرامش‌بخش در فضا کمک می‌کنند

ادامه مطلب

لوستر ریسه ای (حجمی) کریستالی

لوستر سقفی Ceiling chandelier ریسه ای یا حجمی چیست ؟

این لوسترها با نامهای لوستر تالاری، هتلی و رستورانی یا حجمی نیز شناخته می شوند. لوستر ریسه ای یک سبک از لوستر است که عموما در خانه ها, فروشگاه ها یا هتلهایی hotel chandelier استفاده میشود که سقف خیلی بلند دارند. لوستر های ریسه ای میتوانند مدرن یا کلاسیک باشند. علت نام گذاری این لوستر ها آویزان شدن رشته هایی از شیشه و کریستال از آن هاست

ادامه مطلب

طراحی دکوراسیون اتاق کودک

طراحی دکوراسیون اتاق کودک به معنای فراهم کردن محیطی آرام و مناسب برای رشد و پرورش آنها می باشد. با توجه به اینکه اغلب کودکان و نوجوانان بیشترین زمان از روز را در اتاق خواب خود سپری می کنند، در نتیجه طراحی آن حائز اهمیت است. طراحی دکوراسیون اتاق پسر و طراحی دکوراسیون اتاق دختر هر یک با توجه به جنسیت و گروه سنی و روحیات آنها نیاز به رعایت اصول و استانداردهای خاصی دارد. به عبارت دیگر، آنچه برای طراحی اتاق خواب پسر مهم و ضروری می باشد، ممکن است در طراحی اتاق خواب دختر مهم نباشد.

ادامه مطلب

زیباترین مدل های دکوراسیون آشپزخانه کوچک

طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک  و نحوه چیدمان وسایل در آن در زندگی مدرن با آپارتمان های کوچک بسیار مهم می باشد. استفاده از فضای کم به بهترین شکل و به گونه ای که بتواند زیبایی و نظم را در کنار هم حفظ کند، از اصلی ترین نکات در دکوراسیون آشپزخانه کوچک ایرانی می باشد. اصول مهم در طراحی آشپزخانه ایرانی کوچک و زیباترین مدل ها در این زمینه را در ادامه معرفی خواهیم نمود. با مجله مبل و دکوراسیون رایکاهوم همراه باشید.

ادامه مطلب

طراحی دکوراسیون آشپزخانه

طراحی دکوراسیون آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش ها در زیباسازی محیط خانه می باشد که باید به آن توجه ویژه داشت. این مساله مخصوصا در دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک و مدرن و جدید باید با دقت انجام شود. کمبود فضا برای چیدمان آشپزخانه و متصل بودن فضای درونی آن با بخش نشیمن منازل باعث شده اند تا به این بخش از منازل مسکونی توجه شود.

ادامه مطلب

ایده و مدل چیدمان گل در خانه

گل در خانه و دکوراسیون داخلی اهمیت بسیار زیادی داشته و نه تنها به شدت بر زیبایی محیط تاثیرگذار است، بلکه می تواند از نظر روحی و روانی نیز شرایط ایده الی را فراهم کند. تزئین خانه با گل چند مزیت مهم به همراه دارد که از مهم ترین آنها می توان به کاهش هزینه های اقتصادی دکوراسیون داخلی با خلاقیت و ایده پردازی استفاده از گل در دکور خانه اشاره نمود. مجله دکوراسیون رایکاهوم در ادامه بیش از 50 مدل چیدمان گل در خانه و دکوراسیون داخلی را ارائه خواهد داد.

ادامه مطلب

اتاق لباس یا کلوزت روم چیست؟

اتاق لباس یا کلوزت روم (closet room) که با نام های دیگری از قبیل واک این کلوزت (walk in closet) نیز شناخته شده می باشد، از مهم ترین بخش ها در طراحی داخلی مدرن می باشد که فضایی را برای چیدمان انواع لباس و پوشاک فراهم می کند. طراحی اتاق لباس در خانه باعث نه تنها باعث میشود تا فضای داخلی لاکچری و شیک و مدرن جلوه کند، بلکه تاثیر بسیار بالایی بر نظم خواهد داشت.

ادامه مطلب

طراحی دکوراسیون منزل

طراحی دکوراسیون منزل از مهم ترین گام ها در زیباسازی محیط زندگی می باشد. در نظر گرفتن اصول و نکات مهم در چیدمان خانه و دکوراسیون آن نه تنها بر زیباتر شدن محیط، بلکه بر روحیه افراد خانواده و میزان انرژی مثبت آنها تاثیرگذار می باشد. طراحی دکوراسیون خانه مجموعه کاملی از طراحی دکوراسیون اتاق خواب، طراحی اتاق نشیمن و سایر بخش ها را شامل میشود که هر یک دارای اصول خاصی می باشند.

ادامه مطلب